19 Mart 2009 Perşembe

Herkese bol köpüklü kahve tadında sıcak bir merhaba.
Bilenler bilir sene 2001 ya da 2002 idi.Şirketimizin iki güzel bayanı her sabah keyifli bir sohbet eşliğinde çay ocağının yanında ki odada sabah kahvesi içmeye başladılar.Eeee şirket ortamı malum kalabalık öyle herkese kahve çıkmıyor sabahları.O zamanlar çaycımız Ali Abi neyseki arkadaşlarımızı seviyor ve torpil geçiyor Onlara:)))) ve kahvelerini yapıp içmelerine izin veriyor.Sonraki günlerde bu iki güzel insan neyseki beni ve sonrasında da Altuğ'u da aralarına aldılar da o gün bu gündür izinler, toplantılar, seyehatler hariç her sabah bir araya geliyoruz......
O günlerden bu günlere neler mi değişti, mesela " Kahve Odası"nın yaratıcısı Nilgün Hanım'ın misafiri Ülfet Hanım katıldı aramıza, ne de güzel oldu......Sonra bekar olanlar evlendi, evlenenler çocuk sahibi oldu, Ali Abi emekli oldu.Yaaaa dile kolay 7-8 yıl oldu çoook şeyler değişti çoooookkk....En önemli değişim çaycımız Şinasi Abinin gelişi ile oldu, niye mi ?Çünkü artık ne Orkide ne de ben kahve yapmıyoruz, artık kahveler Şinasi Abiden :)))))
Yazmak işi tehlikeli birşeymiş, yazdıkça yazası geliyor insanın....Tamam tamam merak etmeyin daha yazacak çok şey olduğu halde burada kesiyorum.
Herkese sevgilerimle,

3 yorum:

  1. herkese merhaba
    bu 4 lüyü ölüsüzleştiren foto da şahsıma aitdir:)))
    kahveler eskiden sadece ilk 4lüye aitdi ...şirkete ilk geldiğimde mutfaga gidip çay almak istedim...arkamdan sanki mal çalıyormuşum gibi HOOPPP diye böğüren biri ‘’yok öyle çay almak kafana göre temsilci giremez bu odaya’’ kim tabi ki Ali abi...ama oraya girip kahve yapanlar vardı ayrı bi gıcıklandım:)))hırs yaptım Ali abiye kendimi sevdirdim :))kahve değil ama çay aldım:)neyse hümanist şinasi abi görevi devir aldıda temsilci odasındaki herkes çay ocağına girer çıkar oldu...Şinasi artık sevgi kelebeği oldu ve o kahve odasındakilere hepimiz haset ediyormuşuz ki saat 09.30 10:00 arası kahvelerden nasipleniyoruz:))henüz şahsıma yapılan özel bir kahve yok ama artıklarla yetinmekteyim:)
    şu an o kahvelerden birini yudumluyorum...bişey itiraf edicem Tuncay sanki daha iyi yapıyor şinasininkiler fazla şekerli:))

    YanıtlaSil
  2. eğer şinasinin kulağına giderse küser bana aman Altug bey lütfen:))

    YanıtlaSil
  3. Fulyacım,sen ilk önce şu kahvaltı borcunu hallet ondan sonra düşüneyim.

    YanıtlaSil