25 Mart 2009 Çarşamba

40 YILLIK HATIR

Aklına ,yureğine , eline sağlık , nede güzel düşünmüşsün Arkadaşım.
Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var derler ya içenin mi dir yapanın mıdır bilemem ama eğer yapanınsa en büyük hatırı Orkidem alır çünkü ben senelerce hep içen taraf oldum:) neyseki Nesli nin gelişi Orkidemin yükünü biraz hafifletti . Bu vesile ile senelerdir kahrımı çekmelerinden dolayı her ikisinede yazılı olarakta sevgilerimi iletirken ,bazen neşe çoğunlukla sinir kaynağım Altuuugcuğumu anmadan geçersem eğer çifte standart!!!!! uygulamış olurum ,seni kocaman öpüyorum altuuğcuğum:)
Bu arada niye kahve yapmadığımı merak edenlere; bilmediğim için değil hani , ben yaptığım kahveyi içemem sırf buyüzdendirki canım kahve arkadaşlarım dostluk budur işte diyerek evlendiğimde bana “kahve makinası” almışlardı , her akşam kendilerini sevgiyle anmaya devam ediyorum..
Nede güzel yapmışız dimi orkidem kahvenin kokusu yayıldıkça yayıldı ,arka bahçe doldu taştı.. ( tabii bunu bide şinasi abime sormak lazım...) Gelenler oldu gidenler oldu ama çekirdek kadro günün birinde ( bizzat tarafımdan ) misafir ettiğim Ulfetciğim de dahil aynı şevk ile devam ediyor.Nekadar doğru bir davetmiş aklımı seveyim.. sayesinde eski günleri anıp o küçücük kahve odasından başka bir yerdede anılarımızı paylaşabiliyoruz
Sevgiyi ,dostluğu aslına bakarsanız herşeyi bir anda tüketmemekten yana olan biri olarak ,başka zamanlarada yazacak birşeyler bırakmak gerek diyorum
şimdilik hoşcakalın ...

2 yorum:

  1. Nilgünüm yaaa şu senin evdeki makine iyi kahve yapıyomuu diye bi gelip bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet lütfen lütfen....Gerçi ben test ettiydim ama unutmuş olabilirim haliyle:)))))
    Artık ben bilmem Nilgüncüm top sende...

    YanıtlaSil